Ştiri

Prelungirea termenului de angajare pentru functia de manager in servicii de administratie, mun. Balti

RESPONSABILITĂŢI

  • Planifică, organizează procesul de activitate al administrației ZEL ”Bălți”;
  • Asigură procesul de colaborare eficientă a administrației ZEL ”Bălți” cu rezidenții acesteia și autoritățile publice;
  • Realizează suportul informațional al rezidenților ZEL ”Bălți” în privința condițiilor de activitate în cadrul acesteia;
  • Asigură evidența permiselor de acces pe teritoriul ZEL ”Bălți”;
  • Realizarea de rapoarte, adresări, demersuri;
  • Administrarea corespondenţei.

Cerințe față de candidat:

  • Studii superioare tehnice sau economice (management);
  • Experienţa în activităţi administrative;
  • Capacități de colectare și interpretare a datelor;
  • Abilități de comunicare, de luare a deciziilor, de sinteză și evaluare a informațiilor
  • Spirit de echipă;
  • Seriozitate, responsabilitate, promtitudine;
  • Utilizarea calculatorului la nivel avansat (Word, Excel, Internet Explorer);
  • Cunoaşterea unei limbi străine (engleza sau germana).

Beneficii oferite:

  • salariu competitiv
  • pachet social
  • mediu de lucru profesional

Persoanele interesate pot expedia  CV-ul și Scrisoarea de motivare la următoarea adresă de email: office@zelb.md și administration@zelb.md

Termen limită: 15 iulie 2016, ora 16.00

Print Friendly, PDF & Email