Concurs pentru suplinirea funcției de Manager în servicii de administrație
RESPONSABILITĂŢI
-
Planifică, organizează procesul de activitate al administrației ZEL ”Bălți”;
-
Asigură procesul de colaborare eficientă a administrației ZEL ”Bălți” cu rezidenții acesteia și autoritățile publice;
-
Realizează suportul informațional al rezidenților ZEL ”Bălți” în privința condițiilor de activitate în cadrul acesteia;
-
Asigură evidența permiselor de acces pe teritoriul ZEL ”Bălți”;
-
Realizarea de rapoarte, adresări, demersuri;
-
Administrarea corespondenţei.
Cerințe față de candidat:
-
Studii superioare tehnice sau economice (management);
-
Experienţa în activităţi administrative;
-
Capacități de colectare și interpretare a datelor;
-
Abilități de comunicare, de luare a deciziilor, de sinteză și evaluare a informațiilor
-
Spirit de echipă;
-
Seriozitate, responsabilitate, promtitudine;
-
Utilizarea calculatorului la nivel avansat (Word, Excel, Internet Explorer);
-
Cunoaşterea unei limbi străine (engleza sau germana).
Beneficii oferite:
-
salariu competitiv
-
pachet social
-
mediu de lucru profesional
Persoanele interesate pot expedia CV-ul și Scrisoarea de motivare la următoarea adresă de email: office@zelb.md și administration@zelb.md
Termen limită: 05 mai 2017, ora 16.00